onsdag 13 februari 2013

Jag kom, jag såg, jag gick hem

Igår var det som sagt dags för Fastlaskiainen och jag bestämde mig som anat att skippa backen och endast vara med på alkut och sen fara ut, nykter då. Alkut hade vi hos AleT och det var kul, liksom det altid brukar vara på alkut. Sedan då vi kom till Börsen var det rätt så folktomt där, jag antar att skenet också bedrog eftersom det ju är ganska stort men någon fiilis var där inte. Vi dansade till bra musik och hade kul hursohelst men då ett live band kom på scen och förstörde det också så bestämde vi oss för att fara någon annanstans. Vi hade hört att många var på kemisternas lönnkrog Borgen så vi tänkte att vi kanske går dit men det var sen igen så fullt att vi inte kom in, därför for vi till hankeiternas lönnkrog MK men det var bara tråkigt, sämre än Börsen. Efter en halv timme där inne gav jag upp och for hem, bästa valet. Vet inte vad de andra sedan hittade på men antagligen hade de kul de med!

För att ni inte ska falla av JT kärran har han en till ny låt nu. Den här gillar jag, även om den känns väldigt hörd. Så lik alla andra hans låtar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)