torsdag 7 februari 2013

Stockholm!

Om, ja näsomhelst faktiskt, kommer Fanny och Lasse och hämta upp mig och Peppe och sedan bär det av till Stockholm. Har försökt packa vettigt men det har visat sig omöjligt, har med mig allt för mycket saker. Så mycket att ja var tvungen att låna Peppes kappsäck också för att inte min for fast. På hemvägen hoppas jag dock att kunna ha min sovsäck utanför väskan men idag täcks jag inte då vi egentligen bokat en kryssning med planer på att helt enkelt hoppa av vid mitten. Lite suspekt att då komma med en sovsäck, inte för att jag tror någon bryr sig. I Stockholm kommer vi att möta upp pojkarnas vän Vicke som studerar där ett tag framöver och hans flickvän Marie som flygit dit tidigare idag. Vi kommer att bo hos Vicke också, har ingen aning om hur han bor men nu ska vi väll rymmas in hoppas jag!

Ha ett bra veckoslut alla nära, kära och okända! Jag kommer antagligen inte att kunna uppdatera här under veckoslutet så vi hörs på måndag igen! :)

HEJDÅÅÅ! PS. Tappade ett av mina älskade pärlörhängen jag har på bilden igår, suger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)