måndag 4 februari 2013

sjuk

Det är något allvarligt fel på mig! Vad fan är det här nu igen att jag ska bli sjuk just före vi ska åka någonstans! Har någon elak häxa kastat en förbannelse över mig eller lider jag bara av tvättäkta resfeber? Känns som att det är mer än regel än ett undantag att jag blir förkyld före jag ska iväg någonstans. Så konstigt, sku fatta om jag sku vara helt super närvös över resandet eller något men nu också ska vi ju bara herregud till Sverige! Piss och skit. Gånger jag kommer ihåg att jag blivit sjuk före jag ska åka någonstans; Spanien 2008, Frankrike 2009, Pampasdagarna 2012, Uppsala 2012 och nu tydligen Stockholm 2013 också. Så märkligt men tur är det bara måndag nu och vi åker på torsdag så hoppeligen hinner jag bli helt frisk tills dess. Har inte feber ännu heller men nog verkligt ont i halsen och snor i näsan så det räcker och blir över.

Förra gången jag satt och sörpla i mig finrexin i hopp om snabb förbättring! Före Uppsala då, ser ungefär lika ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)