lördag 23 februari 2013

Candy Crush beroende

Härom dagen for jag in på Egoinas blogg vilket jag alltid gör då jag vill läsa något underhållande och mer varierande från det jag oftast läser. Fastnade speciellt för ett inlägg var Egoinas pojkvän tar Candy Crysh beroendet till en ny nivå då han kommer på sig själv att tänka att han får tre i rad om han flyttar upp mammans näsa mellan ögonen och de därmed kan explodera. Sedan visar det sig ännu att han inte är ensam med sina tankar, helt sjukt hur beroende man kan bli! Sku tycka att det vore ännu sjukare om jag inte en gång blivit riktigt mind-fuckad jag med. Det var då jag höll på och sträck läste andra Twilight boken (ja javet, ni behöver inte kommentera det) och Jacob hade brytit sig ur sin wolf-pack så att han inte längre kunde höra någon annans tankar än sina egna samt en annans tankar då han tidigare kunnat höra hela flockens. Då det skumma hände mig hade jag legat i sängen och läst i flera timmar innan jag blev hungrig och for till köket. Det var där det märkliga hände, mamma talade till mig och jag kunde höra henne. För en stund var jag helt paff, hur kunde jag höra henne fast hon inte tillhörde samma flock som jag. Då jag förstod vad fan jag höll på med började jag skratta samtidigt som jag blev lite skrämd. Hur jävla lätt påverkad är man inte?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)