fredag 22 februari 2013

buss

Idag efter tenten var jag av och an till stan och sedan for jag en sväng till Pargas. I Pargas gick jag som planerat ut på en gålänk med granne Laura och sedan chillade jag en stund med småkusinerna före det blev dags för mig att åka tillbaka till Åbo. Jag missade bussen som jag planerat ta, kom springades just för att se den köra iväg så jag fick vänta en hel timme vilket i och för sig inte gjorde så mycket eftersom jag bestämde mig för att traska till Ale och vänta där. För att vara en person som ofta är sen, även om jag bättrat mig markant på sistone har jag bara typ två gånger tidigare missat en buss i mitt liv. Det är något jag är rätt stolt över faktiskt.

Såhär ser jag ut då jag åker buss! Fy fasingen vad ful bild, varför tillåter jag mig själv ens att vara taggad i den på fb?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)