tisdag 12 februari 2013

I'm back!

Känner mig som en människa igen, skönt! Igår efter att jag kommit hem från båten och surfat lite på internet la jag mig i sängen och somnade som en stock, jag somnade vid elva tiden och vaknade inte fören telefonen ringde klockan fyra. Sedan låg jag och mådde konstigt och hade väldigt sjuk nacke i soffan fram tills lägg dags vid elva igen. Sov en tolv timmars nattsömn och nu mår jag prima. Mådde nog endast konstigt igår därför att magen försökte vänja sig med att det fanns näring att tillgå igen.

Pigg som en lärka ska jag om två timmar bege mig mot skolan men sedan är jag ännu lite tvistad om hur det ska bli med fastlaskiainen. Kan inte bestämma mig om vare sig jag ska fara med till backen eller inte samt om jag ska orka till Börsen ikväll. Tror jag får offra backen för efterfesten, har i alla fall större chans att orka om dit om jag inte far och åka pulka före.

Nedan ser ni min shopping i Stockholm, hade från början inte planerat att köpa så mycket heller så jag är nöjd! Blev inte den HÄR kjolen eftersom den endast fanns kvar i en BikBok vi besökte och då bara i storlek L, synd!

Mycket klarare färger i verkligheten! Mörkgrön finblus från Zara, klart ljusgul tröja från BikBok, smycken från Ur&Penn, indian mönstrad topp från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)