torsdag 28 februari 2013

Tandhygienisten

Idag då största delen av farmaceuterna är på besök till Orion fabriken sitter jag hemma och väntar på att få gå till tandhygienisten. Fick den här tiden redan i december så det lät inte skärskilt lockande i mina öron att måsta flytta den framåt så jag fick skippa studiebesöket men det är helt okej, hoppeligen kommer det en ny chans nästa år. Jag älskar både att gå till tandläkaren och speciellt att komma hem därifrån, tänderna och därmed hela munnen blir så fräsh! Har lite tandsten bakom nedre tandraden var jag har en tandställning så det ska bli skönt att få det bort skrapat och få en slät yta där i stället. Ibland behöver man bara få komma tillbaka till ruta ett så man kan börja om från början och sköta det bättre den här gången. Yeah right, vem försöker jag lura, man orkar kanske med den där jävla tandtråden en vecka och så rinner det ut i sanden igen... Hoppeligen inte den här gången då!

Denna raka tandrad fick jag inte gratis, det ligger fyra hela år med tågskena bakom! Om tänderna ännu vore lite vitare sku jag va helnöjd! På den här bilden är det jag och min gymnasiekompis Elmer en midsommar i Nagu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)