söndag 27 januari 2013

Uteliv

Igår var jag och skida med granne Laura. Det var minst två vintrar sedan jag skidat sist så var lite ovan men kul var det för det! Höll på att skita ner mig före varje backe till en början men blev säkrare på mig själv för varje backe som gick. Hade förståss varit lättare att skida om skidorna ens på något sett varit vallade för som de var nu kunde man lika bra åka baklänges som framlänges med dem. Sjukt tungt i uppförsbackar! Efter skidandet var jag en stund hos grannarna, tog en nap (sov på soffan som en stock i två timmar) och senare på kvällen var jag hos Alet några timmar. Lugn kväll.

Idag är det meningen att jag ska fara ut till stugan var Peppe med kompisar redan befinner sig men alla bilar är borta hemifrån så kommer inte dit ännu. Fördriver tiden på datorn fram tills dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)