måndag 14 januari 2013

Måndag

Var i Pargas övernatt men nu är jag i Åbo igen. Söndagen gick åt i slöandes och lite shoppandes tecken och dagen idag till att sova. Sov först en tolv timmars nattsömn och sedan tog jag ännu en två timmars nap senare. Varför ska det vara så skönt att sova? Hade nog haft mer produktiva saker att göra. Vad jag hann göra mellan allt sovandes var att kolla igenom nätet på resor, vill någonstans i vår! London? Barcelona? Italien? Jag vill, jag vill, jag vill!

Lite bilder från Matis i Nagu. Vissa fortfarande väldigt ljusa, har inte ännu hittat de rätta inställningarna på nya kameran!




Vi lagade supergoda hemgjorda hamburgare! Anna hade bakat bröd och så gjorde vi älgköttsbiffar på plats! Njom!
Vi lekte  bl.a. pantomi senare på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)