tisdag 15 januari 2013

Slut gymmat

Vi har ju brukat gå till Novias gym en gång i veckan med Fanny men nu har hon skaffat sig månadskort till Elixia så hon är inte längre sugen att komma dit och gymma med mig. Vilket är helt förståeligt, betalar man över femtio euro i månaden vill man nog uttnyttja kortet till fullo också. Nu vet jag inte rikigt bara vad jag ska börja göra, ett tio gångers kort till Motivus ska jag i alla fall köpa. Tycker det är riktigt kul att gymma faktiskt, jag ljuger inte, jag lovar er, så vill inte sluta nu då jag en gång börjat sakta. Vill komma i form lite! Mycket helst men lite realistisk måste jag vara, haha. Jag kunde förståss börja gymma på ÅA eller också gå till Novias ensam men ensam är inte ett ord som lockar mig. Vet av erfarenhet att jag inte kommer iväg om jag ska gå ensam.

Igår då jag läste Kenzas blogg blev jag och glo närmare på några stand bilder hon satt upp, jag bara "åååh, jag sku kuna döda för Kenzas kropp" och då hör man Peppe från lite längre bort "bäst du sätter igång o gymma då och int sitter där två timmar framöver som du annors gör". Det från mannen som ska säga att jag är fin hur jag än ser ut, haha.

En liten bit kvar bara, haha! Bild från Kenzas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)