lördag 5 januari 2013

baby bula

Har en personlig kris som bäst. Haha, inte riktigt men nästan. En av de bloggar jag läser dagligen är Sofi Fahrmans och nu har hon bestämt sig för att bli på smällen. Vad ska jag nu göra? Ska jag börja läsa om baby stuff eller ska jag bara skippa henne i framtiden? Antagligen kommer hon ju heller inte att vara så värst aktiv på sin blogg, tror babyn blir snäppet intressantare. Får nog hitta en ersättare, haha.

Sen en sak till på tal om Sofi Fahrman. Se nedan hur söt baby mage hon har och då är hon typ halvvägs nu! Önskar att jag också någon gång i framtiden får en såndän liten söt bula men misstänker att så inte blir fallet. Jag känner på mig att jag kommer att bli en av de där super uppsvällda ballongerna som går upp massor med kilon och inte kan kontrollera sin ändtarm utan går omkring och fiser i tid och otid. Jag kommer säkert vara fet, flott och ofräsch, haha, långt ifån söt. Det är vad jag tror, vi får väll se om några år!

Bild från Sofis blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)