lördag 12 januari 2013

The collector

Igår var jag hos Lotta hela kvällen. Vi lagade kyckling sallad, såg filmen the collector, tittade på en dokumentär som Lotta fastnat för och slö tittade allmänt på tv före jag rullade hemåt vid ett. The collector är alltså en skräckfilm jag sett tidigare och som jag då tyckte, och fortfarande tycker att är bra. Den är mer spännande och äcklig än riktigt skrämmande, man får sitta med hjärtat i halsgropen under hela filmen! Dokumentären då, det var Lotta som suttit med tvn på i bakgrunden då hon läst och sedan börjat titta på den men nu gärna ville se den från början. Det handlar om två män som valt att operera sig till kvinnor men sedan ångrat sig och velat bli män igen. Låter som sjukt jobbiga typer men det var de inte, så himla söta människor att det inte är sant! Jag gillade verkligen dokumentären, vilket liv de levt! Vill bara ge dem en ordentlig kram! Dokumentären finns ännu på arenan, här, men antagligen bara några veckor så om någon i framtiden hittar det här inlägget genom att ha skrolla neråt i mina inlägg är det inte säkert att länken funkar.

Jag och Sara i apan härom kvällen, närmare bestämt på vessan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)