onsdag 30 januari 2013

Ny piercing

Idag var jag med Fanny och AleT till Turun paja på Happy hour och tog ett nytt hål i örat var. Det tog helt jävligt ont enligt mig! Värsta var då jag förstod att det inte ens var nålen som gjorde ont ännu utan att han bara höll i örat med tång. Shit, vill inte vara med om det på ett tag igen.

Efter att lidandet var över kom jag ut och AleT stod näst på tur. Hon hade inte riktigt bestämt sig vart hon sku ta men tyckte mitt var fint så hon bestämde sig att ta på samma ställe. Jag försökte leka att det inte tagit så värst ont men skadeglad som jag är tänkte jag börja asgarva då jag hörde att de satt igång. Enligt henne var det dock inte så farligt. :)

Lite blod men vad gör det! Längtar tills jag får byta smycke till något mindre och vackrare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)