torsdag 3 januari 2013

TREAT

Vill unna mig själv något för att jag varit så duktig och jobbat under julhelgen men vet inte riktigt vad det där något ska bli. Julannandag var en så förjävlig dag att jobba för mig att jag i alla fall ska haska bort de pengar jag förtjänade den dagen utan en minsta liten tanke. Det är jag värd. Har suttit och surfat runt efter Ray-Ban solglasögon och Michael Kors klockor lite hela veckan så det kan mycket väl hända att jag slår till på någon av dessa. Eller de där skorna i jag dreglat över men inte riktigt vågat satsa på. Ja, något ska det bli! Hoppas jag... får aldrig något gjort känns det som...

Brukar använda pappas klocka då jag vill gå med en i större modell. Synd bara att jag inte fick ta den med mig till Åbo då jag flyttade. Gammal bild från då jag var 16 eller 17!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)