fredag 25 januari 2013

Laughing gas

Igår hos AleT fick jag prova laughing gas för första gången eftersom Johanna köpt det på nätet och var snäll nog att låta alla som ville pröva. Det var helt sjukt kul och addicting, vill göra det igen haha! Andades in innehållet av en ballong och om en stund började jag asgarva riktigt från hjärtat, kunde inte sluta ens då jag märkte att jag dreglat ner mina händer helt och hållet! Efter att effekten från gasen la sig fortsatte jag skratta endå för det var så kul. Precis vad man sku behöva en deppig eller stressig dag!

Nu ska jag just börja sova för jag är sjukt trött. For och sova först ett tiden igår eftersom jag som sagt var på alkut och så steg jag upp redan halv sju imorse för Peppe sku iväg till jobbet då och jag behövde skjuts till Pargas. Trodde jag sku ta en liten nap då jag kom till Pargas innan jag sku iväg på jobb men så fel jag hadde. Kom hem och upptäckte att ingen städat ett piss trots att vi sku fira min lillebror ikväll så fick skippa nappen och städa i stället. Kul, jätte kul. Kalaset blev i alla fall lyckat så det är bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)