fredag 18 januari 2013

Arbetsskor

Ska köpa nya arbetsskor till apoteket tills april då jag börjar jobba där heltid ett halvt år framöver. Har crocs ballerinas på Folkhälsan jobbet och de har varit super bra på alla sätt förutom att mina fötter börjar lukta extremt mycket fotsvett vilket se sällan annors gör, haha. Vill ha ett par crocs ballerinas eller liknande till apoteket också, just för att de varit så himla bra för mina fötter. Jag är allt för att kombinera nytta med... nytta och söker därför efter ett par toning skor att ha på jobb, som Easytones då men mer passande för inomhusbruk. Sak samma om de fungerar eller inte, ett par nya inneskor behöver jag och varför inte lika bra ta ett par som med god tur kan komma med en lite tightare rumpa på köpet. Tror crocs ska ha en sådan modell så i så fall blir det ju perfekt. Började googla det redan men sedan blev jag distraherad. Av vad? Av möjligen ett av de fulaste par skor jag någonsin sett i mitt liv. Ett par Easytone boots!

Nej, nej, nej! Förlåt om du äger ett par men NEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)