torsdag 24 januari 2013

Alkut

Jag är nyss hemkommen från frissan. Det blev inte annat än toppande den här gången, klipper antagligen kortare till sommaren sedan. En sak, fyfan vad dyrt det är att klippa sig! En kompis hade betalat 40 euro då hon klippte sig i lilla Pargas och inte betalade jag så värst mycket mindre jag heller. Vart är världen påväg? Haha.

Nu ska jag lite piffa upp mig och sedan fara till AleT på alkut. Kommer inte att fara med ut senare för att jag har jobb imorgon men vill vara med på ett hörn i alla fall. Kunde förståss fara ut och vara nykter men det känns inte värt det och dricka vågar jag verkligen inte! Haha, har haft såna sjudunderliga krapulor på sistone att risken inte är värd att ta. Det är en miljon gånger värre att ha en djävulsk baksmälla på jobb än på sofflocket. Dessutom är det egentligen rätt skamligt att vara krapulant på jobbet enligt mig. Vilket jag var för inte allt för länge sen...

Nedan en låt jag fastnat totalt för! AleT var den som introducerade mig till låten så tack för det. Den är min absoluta favorit just nu! I akapella versionen alltså, Taylor med originalet kan slänga sig i väggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)