tisdag 22 januari 2013

Skön morgon!

Åååh, varför kan inte varje dag börja lika bra som denna? Stiga upp i sin egen tid utan desto större hjälp av väckarklockan, äta frukost i lugn och ro framför tvn, ta en morgon promenad, gå i duschen och sakta laga sig klar för skolan. Skulle varje dag börja som denna skulle jag nog vara världens mest harmoniska människa. Månne det är såhär morgon människor upplever sina morgnar varje dag?

Idag sku jag egentligen ha gått till frissan efter skolan men Annika som brukar klippa mig ringde tidigare och bad om att få ändra min tid till torsdag och det fick hon förståss. Inte dumt att ha nyklippt hår heller om jag bestämmer mig att fara ut på torsdag.

Fick en chans att ha på mig mina nya brills idag också då solen sken så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)