torsdag 2 augusti 2012

Working my butt off

Just nu jobbar jag lite mer än vanligt och därför har jag inte haft någon som helst lust att använda min lediga tid vid datorn. Det kanske förklarar varför jag inte varit så aktiv här.

Jobbet på åldringshemmet är okej. Varken bra eller dåligt. Ännu är jag jätte osäker och närvös då jag ska ta klienterna på wc och så eftersom det egentligen är då det finns störst risk att någon ska stöta sig. Känner sån press för att gamlingarna ska hållas på benen. Gillar inte att ha ansvaret över en annan person, svettas bullets varje gång stackarna ska ta sig från plats a till b men jag antar att jag blir van.

Alla gamlingar är i alla fall jätte snälla och förstående, de flesta är ena riktiga gullungar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)