söndag 26 augusti 2012

Whisky-bas

Jag överlevde gårdags kvällen, just och jämt. Jag skyller på Minttu shottarna. Först var jag med pojkarna hos en av dem och sedan for jag en stund till Ale T vilket jag inte är så hemskt stolt över. Det var ungefär då som jag var som fullast och helst hade nog ingen förälder sett mig i det skicket (förlåt Dushanka ;) ). Ale T var sedan snäll och skjutsade mig till vart Peppe var så att han kunde ta hand om mig en stund före jag klarnade upp tillräckligt för att fara till Harry's. Tur återhämtade jag mig från fyllo-döden för jag hade en riktigt kul kväll i Harry's. Träffade en massa vänner och bekanta! Senare for vi ännu en stund till Axel och chilla.

Jag har haft ont i halsen nu ett par dagar och min röst låter där efter. Igår fick jag bland annat höra att jag hade en sexig hes röst och att jag sku spela in en skiva med rösten. Inte illa! Kanske jag borde bli artist nu?

Vi spelade "gungande tornet" eller vad det nu sen heter :)

Nu börjar det bli riktigt ostabilt! 19 våningar har blivit 29!

Jag fick prova röka cigarr jag med, det var svårt... och äckligt som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)