torsdag 9 augusti 2012

Jag lever

Tjena bloggen! Tänkte att jag skulle börja inlägget med den frasen eftersom det är vad min käre pojkvän tror att jag alltid börjar mina inlägg med. Det har gått länge sedan jag bloggat sist men jag tänker inte be om ursäkt för det, har man inte lust och ork så har man inte. Inget konstigt med det. Sedan sist har jag hunnit...

...förfesta hos Anna som i gamla tider, fiilis!

... lära mig fist-pumpa påriktigt med Aleg

... försvinna i min egen värld. Seriöst, ha nån av er testa ett par mega bra heaphones? Vilken känsla.

... gå på dans i sann bond-anda.

... choppa tills ja droppa ;)

... vara till stugan i flera omgångar.
... jobba
... vara till ikea
... basta och simma
... osv... osv...osv...

Så snabbt gick det att komma på spåret i mitt liv igen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)