onsdag 29 augusti 2012

Loppis

Idag hade jag satt klockan och ringa trots att jag var ledig för vi hade nämligen bestämt att fara på loppisrunda med AleG. Det blev inte så lång loppisrunda eftersom vi var hela 2 timmar i första loppiset och sedan bara besökte ett loppis till efter det eftersom vi blev så hungriga. Efter att vi ätit for vi en stund till stan var jag köpte två nya böcker att läsa. Livet deluxe, tredje delen i serien som börjar med Snabba cash och sedan the Help, eller Piiat som den heter på finska som jag redan sett på film.

Förra gången jag var på Loppisrunda visade jag bara typ två plagg till er och då fick jag höra av flera att de hade varit kul att se mera. Därför har jag nu lärt mig av det och fotat lite mera men inte allt nu heller.

En tajt rosa kjol 50 cent, avklippta Levi's 1 euro, vita rivna shorts 1 euro

Indian inspirerad reppu 2,50 euro, grön partybag 2 euro (?), bälte 50 cent

Prövade en pink kavaj på H&M som jag älskade men ändå inte köpte, behövde en liten funderare först. Skulle matcha den just så som på bilden, med byxor ton-i-ton. Haha, nej, skämdes lite då det råkade sig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)