lördag 4 augusti 2012

Boundbirs'n

Idag är det Boundbirs i Pargas. Boundbirs'n går ut på en marknad nu på dagen och dans i ladan på kvällen. Tyvärr har jag morgontur imorgon från klockan 7 så jag kan inte festa så hejvilt idag, får se om jag ens kommer att fara på dansen eftersom det knappast är värt 15 euro för några timmar. Dessutom är jag rätt så trött efter jobbet den här morgonen. Förfesta, utan alkohol, kommer jag i alla fall att göra hos Anna. Det kommer att bli kul även om jag säkert kommer att känna mig lite bitter över att inte kunna go all in som de andra. Men de e lugnt, har jag nu haft varje sommar veckoslut ledigt nu i två år kan jag gott ta det. Dessutom vet jag också att man vill ha det man inte kan få och idag är alltså det förbjudna sen och blöt utekväll. Adios amigos, jag ska till butiken och köpa grillmat met Aleg! Ha en bra lördag kväll!

Åldringvårdar-Emma. Och ja, jag vet att jag står som en anka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)