lördag 25 augusti 2012

Hey ho, LETS GO!

Nu ska jag strax fara iväg och börja kvällens firande. Först upp blir det lite grabbhäng i väntan på kvinnligt sällskap. Alla mina vänner är nämligen bortresta eller också jobbar de, Ale G är dock snart in town från hesa så så länge behöver jag inte leka att jag är en av boysen. Vad som sker efter det är änn så länge ett mysterium men det är inget jag stressar över. Som sagt, det brukar ordna sig.

Ha en BÄST lördagkväll!

Jag slänger en kyss åt er på andra sidan rutan, fånga den, sätt den i fickan och spara för dåliga tider vetja.

Fixade caviar naglar för andra gången i mitt liv, inte perfekt men det får duga. Den här gången på alla fingrar.

Med mig ikväll hänger Kirsberry, det blir helt som cherry cola om man blandra det med... just det, cola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)