måndag 20 augusti 2012

Aussie bar

Halloj! På lördag kväll var jag egentligen så trött att jag gärna hade haft myskväll framför en romantisk film med flickorna men för någon anledning var ingen annan på det humöret. Därför följde jag strömmen och for med mina vänner till Åbo för en lugn utekväll. Först satt vi en stund vid åstranden och drack lite vin och sedan for vi till Aussie bar. Då vi kom till Aussie frågade jag portvakten vad åldersgränsen var ikväll och till det svarade han att det beror på. Beror på vad? Hur snygg man är? För han är ju gud och har rätt att bestämma det eller? Vara som det vara vill men tydligen var vi i alla fall tillräckligt snygga på hans skala, asshole, så vi fick stiga ombord.

Då vi var på dansgolvet och hade dansa en stund kom en man med drinkar åt oss alla, bara sådär. Han ville inget, var inte påträngande eller något utan gav bara drinkarna och lät oss vara helt ostörda resten av kvällen. Inte är vi ju helt godtrogna (eller jag var, var så törstig att jag drack upp allt i ett typ) så Anna tog ett för teamet och valde att inte dricka sin. Så någon sku ha koll ifall de va rape-drugs i glasen. Kvällen rulla på och ingen dimpa så har ingen aning varför han gav dricka åt oss, tror det kan ha varit för att vi starta dansgolvet och han därmed fick andra snygga brudar på golvet han kunde ragga på :P

FRIEND...
...SHIP <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)