måndag 20 augusti 2012

Produktiv dag!

Idag har varit en relativt produktiv dag för mig. Om man bortser från att jag sov skamligt länge, till 1. Jag har bl.a. haft service för min cyckel, tilsammans med Peppe fått bytt bakhjul på hans cyckel och sedan varit på länk. Inte var det ju någon 10 kilometers länk men det var något i alla fall, en början på vad jag hoppas ska bli en vana. Med på länken hade vi ena av Lasses (Peppes mammas pojkväns) hundar så det kändes lite extra nyttigt att träna jakthunden samtidigt.

Imorgon ska jag på jobb, sku egentligen ha varit ledig men de ringde och frågade ifall jag kunde ställa upp. Tänkte ALDRIG I LIVET men munne uttalade ett jakande svar och lika bra det så får man lite extra klirr i kassan. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)