tisdag 6 maj 2014

Hej på er!

Beklagar dålig uppdatering! Min vapp var i alla fall hur kul som helst! Började kvällen på vårdberget med skumppa och fortsatte sedan till Ia var hon och Emma hade förefest. Liksom ifjol hade de ett liveband på plats och det var precis lika fiilis som jag mindes det. Ger en helt ny nivå av festkänsla. Då jag festat och umgåtts hos Ia tillräckligt länge drog jag och Anna vidare till Miki var våra studieflickor befann sig. Där var det riktigt kul med traditionellt fylle snack i goda vänner sällskap. Då det blev dags att fara vidare for vi först via akademi kvarteren och kollade läget men vi kände varken för att köa eller smöra in oss i någon lönnkrog så vi bestämde oss för att fara till Börsen i stället. I Börsen var det riktigt kul med bra musik, en del bekanta och mycket shejk!

Sedan vappen har jag bara jobbat och tagit det lungt samt de senaste dagarna även läst på min sista tent. Min sista tent... Känns inte alls lika bra som det låter, får värsta ångesten över att tänka på att jag ska bli färdig. Är det nu jag liksom påriktigt ska bli vuxen och ansvarsfull?

Emma, Emma och Fanny. Tackar Anna för bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)