tisdag 20 maj 2014

Najaden

Förra fredagen var det alltså Najadens säsongsöppning vart jag och Peppe efter många om och men bestämde oss för att fara. Jag, Peppe, Nylle och deras kompisar tog båten över till Granholm var vi lämnade av en massa saker och påbörjade drickandet. Efter ett tag hoppade vi i båten igen och körde iväg mot Nagu. Väl framme var vi först på alkut hos en kompis till pojkarna med flickvän och senare for vi ut till Najjun. Jag hade inte träffat värdparet allt för många gånger tidigare men de hade faktiskt suttit brevid oss på flyget till Thailand i vinter så lite bekanta var vi. Annars var där en massa andra bekanta på festen och väldigt god stämning så humöret var på topp då vi drog vidare. I Najaden var det helt roligt också men tyvärr lite mindre bekanta än det brukar. Som vi planerat (Peppe höll sig under en promille hela kvällen) tog vi båten till Granholm mitt i natten och somnade där som stockar, jag med alla kläder på eftersom jag frusit till is under båtfärden hem. Resten av helgen spenderade vi på Granholm.

Idag ska jag ta fram resväskan och börja slänga lite saker i den. Greklands tj 3 idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)