onsdag 21 maj 2014

Aura å

Den här dagen började jag med att traska ner till stan var jag hade tid för ögonbryns noppning, ögonfrans färgning och tydligen också ögonbrynsfärgning. Jag gillar att färga fransarna innan resor så man kan se lagom fräsch ut hela tiden trots att man inte bär smink. Ögonbrynen har jag däremot inte färgat sedan typ sjuan, jag har alltid tyckt jag haft bra färg på dem utan. Idag då kosmetologen frågade ifall hon sku lägga på en ljusbrun färg tänkte jag dock att varför inte. Formen på ögonbrynen blev jag väldigt nöjd med och färgen kändes inte heller för mörk. Tog det också som ett bra tecken att Fanny, då vi möttes upp senare inte genast märkte något. Nu senare däremot, kan de ha mörknat? Känner mig som och ser ut som en häxa. Och jag fick knappast bättre självförtroende då Peppe kom hem efter jobbet och nästan vände i dörren. Han kunde inte sluta skratta och tyckte jag såg ut som en främmande människa. Shit. Hoppas de hinner blekas lite innan resan, haha.

Förutom framkalla en häx-look har jag också hängt i solen med Fanny vid å stranden idag. Tyvärr lyckades jag bränna mig lite men antagligen hinner det lugna sig till resan. Skönt och varmt var det i alla fall.

Är det bara jag eller är mitt bryn nästan lika mörkt som bågarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)