onsdag 30 april 2014

Hair chalk

Hola! Det är vappafton idag och jag sitter på bussen till jobbet. Jag känner mig lite små förkyld som bäst men vägrar tro det utan tippar mer på pollenallergi. Har värsta möjliga typen av snuva, den var du snyter och snyter och inget kommer ut och i nästa stund lutar du dig fram och en droppe faller på golvet. Eller Peppes panna som det gjorde igår, haha. Har lite ont i halsen också.

Jag slutar jobbet halv fem och vill vara på vårdberget senast sex. Jag har alltså mindre än en timme på mig att laga mig så började redan igår med att locka håret. Jag försökte också kalka det med en pink färg men synd nog fick jag inte det att synnas så bra den här gången heller, på pampas såg ingen ens att jag försökt. Borde pröva något annat märke, det här var Seppäläs. Nedan en bild från toaletten, tur syns det lite bättre i dagsljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)