onsdag 7 maj 2014

Detox

Jag drömmer om att göra nån slags detox. Typ en vecka utan allt som inte är naturligt, clean-eating heter det väll. Man lär ska få värsta energi boosten och bli av med en massa slagg från kroppen. Jag skulle inte äta mjölkprodukter, raffinerat mjöl och antagligen inte heller kött. Eller är det bara rött kött man inte får äta? Måste läsa på. Jag sku då främst äta grönsaker, ägg, quinoa, havregryn, frukter och kanske höna. Ungefär så. Enda problemet för mig är att faktiskt börja. Är så rädd att misslyckas och äta något jag får cravings för redan första kvällen att jag inte ens vill försöka. Så är det ju också det hela med menscyckeln, äter som en häst veckan före och även lite under mensen så jag kunde absolut inte tajma kuren tills någon av de två veckorna. Suecide mission. Nästa vecka... nästa vecka kunde faktiskt vara möjlig. Ska börja göra research.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)