måndag 12 maj 2014

I see fire

Ååh, jag är helt kär i låten "I see fire" av Ed Sheeran. Såå fin! Nästan så att jag måste kolla nyaste Hobbit filmen bara för den låtens skull. Konstigt nog är jag inget större fan av Hobbit filmerna även om jag nog läst boken de grundar sig på och absolut älskar Sagan om ringen filmerna. Vet inte riktigt varför, den nyaste ska iallafall vara mycket bättre än den första så kanske jag borde ge dem en ny chans. Antingen ser jag den om flera år då den nått tv rutan eller också en regnig, trist sommardag som jag kommer att vara den enda lediga och ligga hemma och vänta på att klockan ska gå. Haha, jag har börjat få seriösa ångerskänlor om vad jag valt för mig tills i sommar. Tänk om det blir jätte tråkigt och jag bara går runt och känner mig oönskad? Hoppas inte, ska fylla mina dagar med aktiviteter!

Älskar i slutet av sången då det nästan låter som om det sku vara min käre Justin Timberlake som sjunger. Vilket leder oss till mina näst största ånger här i världen. JT i Helsingfors idag och jag är inte på plats. Gråter blod!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)