tisdag 6 maj 2014

Frissan

Idag drog jag äntligen tummen ur röven och beställde en tid till frissan. Tills tidigare idag. Score. Jag var sist och klippte mig i november, som är väldigt länge sedan för mig som brukar se till att försöka klippa mig ungefär var tredje eller fjärde månad. Jag vet inte riktigt varför det blev såhär, har väll varken ansett mig ha tid eller råd. Nu är barret i alla fall trimmat igen och det känns såå skönt.

Jag har i några år klippt mig hos min vän Annika på Kauneuskeskus Plaza men nu då hon sadlat om till flygvärdinna och endast har hårklippning som extraknäck antar jag att det är betydligt svårare att få tid hos henne. Jag hade inget tålamod utan ville bara klippa mig med det samma så jag ringde frissan jag brukade gå hos förut, Ada&Olexi för att jag vet att de ibland brukar ha kvar tider för samma dag och så hade de till min lycka även idag. Vi gjorde inget drastiskt, tog bara lite av längden och klippte upp det lite för att få lite mer liv i det. Jag blev helnöjd men saknade absolut allt snack jag haft med Annika förut så nästa gång ska jag nog besöka henne igen.

Mitt super fräsha hår och min nya mesh-topp jag köpte igår på Bikbok var studerande får -20% hela maj. Uuno Turhapuro style som Fanny sa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)