fredag 25 april 2014

GAY

Hej! Jag ska snart ta bussen på jobb men före det ska jag ta upp en sak om mig själv som stör mig själv och säkert en del andra. Jag har nämligen börjat använda ordet gay som något slags skällsord. Inte så att jag skulle skrika åt någon att "vittu du e gay!" utan jag använder ordet som ett substitut för t.ex. dumt eller skit. Igår när jag och Sara var och handlade och det bara fanns ett stort och dyrt paket aftereight när jag endast behövde ett litet osv, "vittu va gay". Hemskt. Märker alltid då det i misstag slinker ur mig och hatar mig själv lika mycket varje gång. För jag tycker verkligen inte att det är något skällsord. Tänk nu lite på de, samma sak som att jag typ sku säga "vittu va mörkhyat". Inte okej. Måste skaffa mig en såndärn box vart jag blir tvungen att sätta pengar varje gång (som ska vara aldrig mer) jag använder ordet gay som något fult. Samma gäller snart andra svordomar också om jag inte börjar behärska mig lite, har börjat svära något så in i helvete. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)