onsdag 9 april 2014

Satan i gatan

Hej! Kom just hem efter min första länk sedan jag blivit frisk. Är väldigt nöjd med länken, tur att jag hade tålamod att vänta tills jag kände mig helt återställd. Tror en faktor som bidrog till att jag sprang så bra idag var min ilska. Jag var arg, väldigt arg då jag begav mig ut på länk. Undrar ni på vem så på mig själv. För att jag varit så jävla vårdslös att jag tappat min laptop i golvet tidigare så att den spruckit. Tur inte så mycket och det mesta gick att klämma tillbaka men så dumt endå. Jag har tänkt ha den här laptopen tills jag dör. Inte riktigt, men det sista jag är sugen på att köpa är en dator.

Idag på dagen var jag på jobb och igår på kvällen var jag med några studieflickor till AleT. Vi lagade kladdkaka, eller Ale lagade och vi såg på och smaskade sedan i oss den med glass, grädde och jordgubbar. Mums! Fick också några plagg av Ale som hon inte längre ville ha.

Stal en bild av Jennie då jag fortfarande inte heller vant mig att ta bilder av det jag gör nu då jag skriver blogg igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)