måndag 7 april 2014

Åååh fan

Vaknade med världens ångest idag som fortfarande håller i sig lite. Gjorde inte ett piss i skolväg på hela helgen och nu får jag sota för det. Igår hade jag världens underligaste krapula, trodde i ett skede att jag faktiskt drabbats av magsjukan. Vaknade och mådde sådär semi dåligt med en ordentlig huvudvärk och parkerade på soffan. Ville inte äta någå skit så for inte med Peppe till Hese men någon mindre skit hade vi inte heller här hemma så åt inget före typ tre då jag lagade popcorn. Så fort jag åt ens en smula av popcornen började jag må väldigt dåligt. Åt lite, gick och spydde, trodde jag kunde äta igen, gick och spydde, drack vatten, spydde osv. En sju tiden bestämde vi oss för att fara till Fanny och Lasse för att kolla på film. Trodde mitt illamående skulle botas så fort jag fick lite mat i mig så vi for via butiken och köpte en ugnspizza. Vad hände efter halva pizzan? Jag spydde. Efter att jag åt några bitar till? Jag spydde. Då jag åt vad som fanns kvar av pizzan? Jag spydde. Gick alltså inte att äta något på hela dagen och inte hade jag fått i mig någon vätska heller då jag for och sova. Fällde faktiskt en enstaka tår i sängen över vilket öde jag gått till mötes, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)