torsdag 10 april 2014

Stugan

Jag och Peppe har bestämt oss för att fara till stugan på lördag och stanna där över natten till söndag. Vi har inte varit där på hela vintern, inte ens över dagen så det är hög tid att vi far. Finns en hel del där att göra inför sommaren men vi kommer nog troligen bara att laga i ordning allt inne, man vill ju hinna må lite också. Damsugning, damm torkning, piskning av sängkläder och mattor samt möjligen lite diskning står på schemat. Vi får vara fler sen då allt utomhus ska lagas i skick.

Egentligen skulle jag väll inte ha tid med något stug mys men skit samma. Man lever bara en gång och blir min måndagens kandi presentation skit så må så vara. Orkar inte tänka på den.

Undrar hur mitt blomland har klarat vintern? Iår ska det bli mera blommor. Fast inga ömtåliga som man får vara rädd om, lejdåt de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)