tisdag 1 april 2014

Mask

Jag har legat vågrät sedan söndag kväll och nu börjar det märkas. Föutom att jag har ont i nacken, ryggen och svanskotan känner jag mig som en fet och ful flodhäst. Efter ett veckoslut med en kost bestående av endast Hesburger och annat skräp med alkohol som måltidsdryck hade jag inte precis i planerna att bara ligga flat veckan efter. Jag sku springa bort all skit. Nu måste jag ha tålamod att bara vänta och vänta och vänta, annars blir jag aldrig frisk. På sommaren länkade jag nämligen även om jag inte var i skick och jag var väldigt länge sjuk efter tack vare det. Jag är rädd att hålla pauser för att chanserna för att jag inte kommer att fara ut på en nästa länk då växer. Lovar dock mig själv att på hedersord fortsätta så fort jag är frisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)