onsdag 25 juni 2014

Yhyyyy

Jag har så ont på ena sidan av innerläppen. Bet mig först en gång i läppen på midsommaren och efter det har jag bitit på exakt samma ställe ska vi säga sisådär en 10 gånger varav vissa HÅRT. Blir en ond cirkel det där med att bita sig i läppen, man biter en gång, blir svullen, biter en gång till p.g.a. att man är svullen, blir mer svullen, biter, blöder, biter, lossnar skin, biter, gråter osv. Undrar hur länge det ska ta innan jag ska kunna bryta cirkeln.

Just nu sitter jag hemma i Åbo efter att ha varit runt på lite ärenden. Var bland annat till Ikea och Mylly var jag köpte lite smått och gott till stugan. På stugan ska jag förövrigt i lördag fira med mina vänner att jag blivit klar. Ska bli hur kul som helst! Nedan hör ni låten som jag mest förknippar med midsommaren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)