fredag 6 juni 2014

Gästhamnen

Idag har jag varit på jobb. Efter jobbet for jag på länk med Fanny och därefter med Johanna till gästhamnen. I gästhamnen var det rätt så mycket folk på grund av att det är Pargas dagarna den här helgen. En hel del bekanta var där också. Jag kommer inte att hinna besöka Pargas dagarna (marknad) i  år då jag idag jobbade och imorgon kommer att åka till Kimito för dagen. I Kimito är det Lindan Cup, en pubi-liiga fotbollsturnering och Peppes lag ska delta. Delta ska också Jennies pojkvän och hon ska också och titta på så det är nog främst därför jag åker med. Ska bli riktigt kul!

I gästhamnen åt jag en kladdkaka med pehmis och Johanna franskisar. Även om jag nog åt hälften av dem också, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)