tisdag 24 juni 2014

Jag lever

Jag har överlevt helgens festligheter och så småningom även återhämtat mig från dem. Hade en himmelens bra midsommar iår igen även om jag gärna adderat några grader på måttstocken. Kallt som satan var det, speciellt på fredag men tur var jag förberedd med mycket kläder så så värst mycket led jag inte. Vi sov i båten två nätter och det var hur mysigt som helst. Sex styckna trängde vi in i en båt menad för typ två men ingen klagade på någonting, det var varken trångt eller kallt. Aningens kaos med alla saker bara.

Helgens höjdpunkt var nog Korpo iår. Där har det tidigare år kunnat vara lite sådär semi-trist just i Buffalo men inte iår. Hur kul som helst i goda vänners sällskap och valsandes på parketten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)