söndag 29 juni 2014

Färdig

Igår hade jag en väldigt bra kväll på stugan med älskade vänner. Jag hade bjudit dem hit för att fira min utbildning. Färdig farmaceut i över en månad nu, hurra! Vi satt ute hela kvällen och halva natten och umgicks och åt. Känns nästan surrealistiskt att det mitt i allt regn och rusk plötsligt uppenbarade sig en sommardag. Idag är det förstås skit väder igen. Ingen överraskning där.

Av tjejerna fick jag nya svarta converse, något jag behövt väldigt länge och tepåsar de skrivit en massa fint på, både allmänt och om mig. Tack massor!!! Idag är jag och Peppe kvar på stugan och äter rester från igår, pasta-sallad, grisbiffar, nybotatis, skärgårdslimpa, halloumi, blåbärs kaka och sticky-buns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)