tisdag 26 juni 2012

Shoppat och klart

Nu har jag just kommit hem från Mylly. Eller just o just men ganska just! Ha int hunnit annat än äta lite och sitta en stund på mitt feta arsle. Och ett fett arsle, det har jag. Den saken blir alltid biff då jag besöker provrummen med dess starka lampor. Jag har börjat köra på taktiken att inte se mig i spegeln då jag är totalt naken (i provrummen, hemma är jag inte lika nojjig) och sedan kisa lite med ögona så fort jag ser en skymt av något jag inte gillar. Som mitt arsle. Också prövar jag heller inte bustiers och mag-toppar mera, gjort det allt för många gånger för att sedan få släpa vad som är kvar av mitt självförtroende ut ur butiken. Ingen magtopp är värd den känslan.

Annars då, köpte jag lite små saker som en kuvärt väska och två basic vita toppar. Mina gamla toppar sku ha borda bytts ut för länge sen, de är både håliga och förgulnade men det har inte bara blivit av helt enkelt. Det finns så mycket annat som är betydligt roligare att köpa än basplagg. Kuvärtväskan jag köpte var av samma mönsker som Angelica Blicks kjol nedan. Älskar det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)