lördag 2 juni 2012

Hemma

Nu är jag hemma efter teater och efteråt hemma-kväll hos AleG tillsammans med AleT. Teatern tyckte jag var riktigt bra faktiskt. Det var typ en massa olika monologer, alltså människor i olika roller som berättade olika storyn. Jag tyckte det var rätt imponerande att skådespelarna kunde stå där själva och berätta på ett sätt som totalt fånga med en. Efteråt kände jag mig dock lite dum, när vi hälsade på bekanta som var med och de förståss ville höra åsikter, jag var typ "joo, de va bra" medan AleG (som själv spelar teater) hade en massa spännande att säga och berömma om. Jag bara stod och log som en idiot :P

Tyckte det sku va tråkigt att ha ännu ett inlägg utan bild så jag tänkte att jag skulle ta en nu, alltid kan man inte lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)