söndag 10 juni 2012

Bystrand

Hola! Igår var en sån kväll som jag kände att jag borde ha varit mer full för att verkligen ha roligt, hur sorligt det än låter. Så blir det ofta då jag är ute utan mina närmaste vänner, att hela tiden gå runt och småprata utan en "bas" man kan återvända till och riktigt slappna av hos blir jobbigt i längden. De gånger jag är för nykter alltså, annars kan jag tala med halvbekanta i timmar. På grund av att jag inte riktigt blev bekväm åkte jag hem ganska tidigt, vilket var ett helt bra val och inget jag ångrar.

Idag har jag varit till Bystrand i Nagu och ätit med Peppe, Lasse, Fanny och andra av pojkarnas vänner. Jag åt en super god hamburger-tallrik som helt och hållet motsvarade det min krapulanta mage ville ha. Efter det for vi till gästhamnen och spela minigolf och sedan ännu på en glass i solen.

Nu är jag hemma hos mina föräldrar och undrar vad jag ännu vill hinna med idag, det sku kanske vara med någon film.

AleT, jag, Jessica och Ia lekte med Jasses Ipad igår, skitkul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)