onsdag 13 juni 2012

Loppis

Idag har jag varit på några loppisar med mamma. Jag köpte lite kläder och accessoarer men hittade inget kul till varken hemmet eller stugan som jag gärna hade önskat. Klädmässigt söker jag just nu efter långklänningar att ha till vardags, än så länge utan lycka. Tycker det ser så snyggt ut med enfärgade eller randiga klänningar med skärp runt midjan. Prövade en massa sådana i Thailand men hittade ingen tillräckligt lång för mig trots att jag ju är ganska kort. Sedan har jag också haft ögona öppna för en "snäll" klänning att ha på Peppes fammos 80-års kalas senare i sommar. Idag hittade jag en som jag tyckte att sku passa, även om den kanske var lite för öppen vid brösten. Jag får väl bara hoppas att Peppes fammo inte ska skämmas och ingen gubbe med hjärtproblem dyka upp. Ni vet, med risk för hjärtattack alltså! ;)

Lite av det jag köpte idag:

En söt virkad topp/t-skjorta för 1€ och en knallgul axelrems väska för 2€
Den "snälla" klänningen för 2,50€



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)