söndag 24 juni 2012

I'VE BEEN BUSY LIVING MY LIFE

Jag har haft både brått och annat för mig så har varken hunnit önska er en glad midsommarafton eller uppdatera er om vad jag hållit på med. Det har dock inte stört någon märkte jag idag, eftersom besökar antalet har varit en flat nolla både fredag och lördag :P Aja, jag har i alla fall haft en mycket mysig och rätt så lugn midsommar helg. På torsdag började vi firandet på Peppes stuga med god mat, bastu och måttligt med alkohol för att sedan på fredag åka till Matis hem i Nagu och fortfarande äta god mat och bada bastu men i stället dricka mängder av alkohol.

De flesta som var hos Mati, också jag, stannade där hela kvällen. För mig var det mest för att Peppe inte ville fara till Najaden och riskera att något ska hända till hans nyopererade knä. Hade jag velat hade jag ju ha kunnat åka iväg utan honom men det störde mig inte på det viset att stanna hos Mati. Visst blev det inte så hejvilt firande som jag varit van med från tidigare år men ännu är jag ju ung och kan fira hårt många år att komma, om jag så vill.

På lördagen hade vi planerat att åka vidare till Korpo och fortsätta festa där men det blev så äckligt väder att vi inte ville fara dit och sitta ute i regnet. I stället följde jag, Anna och Mati med Peppe till hans stuga och hade mys kväll där i stället. Peppe hade inte ändå tänkt komma med till Korpo, igen för sitt knä.

  

Fanny och Peppe

Lasse
Johanna och Nylle

AleT, jag och Anna hos Mati

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)