tisdag 5 juni 2012

Fullt upp

Jag har haft fullt upp nu två dagar och inte varit hemma fören 8 på kvällen bägge dagarna. Igår var jag först på jobb och sedan genast till Åbo för att hjälpa mamma flytta hennes jobb. Idag var jag också på jobb, förståss och sedan genast till Pulssi för att ge sällskap åt Peppe och därefter hämta hem honom. Eller nej, inte hem men till Pargas. Han kommer att sova hos sin mamma idag och antagligen lite flera dagar, p.g.a. att vi knappast kan sova i samma säng (risk för att jag vänder mig och krossar hans knä) och här dessutom finns trappor. Saknar min sovpartner redan!

Godnatt mina käre medmänniskor, låt oss alla vara lika glada som den höge Peppe är!

Tänk att få vakna upp i mumin lakan efter en operation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)