tisdag 19 juni 2012

Fotboll

Halloj! Just nu är ja sjukt trött och kämpar verkligen för att hålla ögona öppna, dessutom har jag haft ont i nacken hela dagen och känner hur värken sakta men säkert håller på att börja stråla upp i huvudet. Stoppar jag inte värken med några Burana innan den hinner upp i huvudet får ja en sån sjujäklade huvudvärk att det inte är sant. Därför ska ja så fort jag slutat skriva besöka min medicinpåse.

Trots att jag är trött ska jag ännu hinna med en massa idag. Bara jag får tummen ur röven ska jag gå i duschen och sedan snabbt som blixten cyckla till Björkhags planen för att titta på Viktors (lillebrors) fotbolls match. Efter detta ska vi med familjen till grannana och fira deras födelsedagar. Vågar dock inte riktigt ännu tro att vi verkligen är påväg eftersom de hela tiden skjutit upp det i säkert en månad. Då jag kommit därifrån ska jag fara till Skärmola och hälsa på Peppe som blivit så hemmastadd och bortskämd där att han knappast flyttar med mig tillbaka till Åbo på hösten mera. Haha, skämt åsido.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)