lördag 15 juni 2013

WWOOOAAAH

Inte klara av mitt "länk minst två gånger i veckan" motto? Lätt! Var på länk idag morse (okej, 12 när jag steg upp då) med AleT och inte nog med det. Efter länken bestämde vi oss ännu med Fanny och AleG att cyckla iväg till potten och sola och simma. Blev en tjugu kilometer med cyckel dit och tillbaka. Synd bara tror jag inte detta blir en vana, hehe, och lika bra det för något tränings freak kommer jag aldrig bli och hör och häpna, det vill jag heller inte. Är så urless på allt tränings snack, var det månne på åttio talet en lika stor tränings-boom svepte över världen? Med tanke på modet då, haha. Känns som att allt bara handlar om rätt kost, träning och smalhet numera. Kan vi inte bli galna i något roligare här i världen redan i stället? Som vad vet jag, trädgårdskötsel eller hantverk. Sku gilla om alla plötsligt sku börja ladda upp bilder på sina stickningar via Instagram på Facebook i stället för en massa jävla haban och teini-peili bilder framför spegeln på gymmet. I väntan på det va... :)

Ha en underbar lördag kväll allihopa! Min firar jag hos AleT med vänner :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)